My name is Annie and I am a 1966 Beetle!

"My name is Annie and I am a 1966 Beetle!"

H Kathleen Brooks αγόρασε το Beetle της τον Δεκέμβριο του 1966 και από τότε το χρησιμοποιούσε ως καθημερινό της όχημα, ακόμα και για να πηγαίνει στην δουλειά της. Του έχει δώσει το παρατσούκλι "Annie" και μέχρι πρόσφατα είχε κάνει 350.000 μίλια (560.000 χλμ) μέσα στα 51+ χρόνια λειτουργίας του.

Η VW North America έμαθε την ιστορία της Brooks και προσφέρθηκαν να αποκαταστήσουν πλήρως της "Annie" στην αρχική της μορφή, στο εργοστάσιό της στην Puebla του Μεξικού, την "καρδιά" σήμερα για κάθε Beetle που θέλει να σωθεί.


"Συχνά ακούμε ιστορίες αφοσιωμένων ιδιοκτητών της Volkswagen, αλλά υπήρχε κάτι ιδιαίτερο για την Kathleen και την Annie που ένιωθα ότι έπρεπε να τιμήσουμε", δήλωσε ο Derrick Hatami, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Volkswagen Αμερικής. 


"Το αρχικό Beetle ξεκίνησε τις επιχειρήσεις μας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτό όμως δεν είναι απλά ένα "σκαθάρι", είναι μέλος της οικογένειάς της και μετά από τόσο καιρό που οι εργαζόμενοι μας έχουν περάσει με αυτό το ειδικό όχημα, αισθανόμαστε ότι η Annie είναι και μέλος της δικής μας οικογένειας ».


Η ίδια η Brooks συνεργάζεται με ασθενείς με καρκίνο του μαστού και επιζώντες από την ασθένεια, παρέχοντας άνεση και καλλυντική φροντίδα κατά τη διάρκεια της θεραπείας και της αποκατάστασης. 


Η ίδια επιζών τρεις φορές από τον καρκίνο του μαστού, λέει ότι «η Annie» είναι μόνιμα ένας λόγος έναρξης διαλόγου για πάνω από πέντε δεκαετίες.
"Έχω πει πολλές φορές ότι "εκείνη"και εγώ μοιάζουμε τόσο πολύ, γιατί είναι παλιά, είναι ξεθωριασμένη, έχει ασχημύνει, είναι τρακαρισμένη, είναι σκουριασμένη, αλλά ξέρετε τι; Συνεχίζει!", είπε η Brooks. "Και όσο θα τη φροντίζω... όσο καλύτερα μπορώ, θα συνεχίσει να κινείται".




Η VW λέει ότι αντικατέστησαν περίπου το 40% των τμημάτων του Beetle και αποκατέστησαν 357 πρωτότυπα κομμάτια, συμπεριλαμβανομένης και της επαναδημιουργίας των αυτοκόλλητων που η Brooks είχε τοποθετήσει στο αμάξωμα και τα παράθυρα με τα χρόνια. 


Η ομάδα ταίριαξε το αρχικό χρώμα παίρνοντας δείγμα από το χρώμα στο εσωτερικό του ντουλαπιού στο ταμπλό. Αρκετά μέρη που χρησιμοποιήθηκαν στην αποκατάσταση είναι καλύτερα από τα αρχικά εργοστασιακά, συμπεριλαμβανομένων των δισκόφρενων από τα πιο πρόσφατα Beetles που παράγονται στο Μεξικό και το στερεοφωνικό με Bluetooth, που μιμείται την εμφάνιση και την αίσθηση του πρωτότυπου. 




Όλες οι καλωδιώσεις είναι πλήρως αναδιοργανωμένες, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων ανακατασκευάστηκε και αναβαθμίστηκε η ανάρτηση. Ο κινητήρας αποσυναρμολογήθηκε, καθαρίστηκε, αναβαθμίστηκε στα υλικά του και έγινε rebuilt, ενώ τα καθίσματα πια έχουν μια νέα δερμάτινη ταπετσαρία με τα "Kathleen" και "Annie" κεντημένα σε αυτά. 



Σύμφωνα με τον διευθυντή του έργου Augusto Zamudio, ο στόχος τους δεν ήταν να δημιουργήσουν ένα Beetle ποιότητας μουσείου, αλλά να το φέρουν πίσω σε μια κατάσταση όπου η ιδιοκτήτρια του θα μπορούσε να το οδηγήσει και να το απολαύσει για πολλά ακόμα χρόνια.